Pageaer Yapmak

Pageaer Yapmak

Önceleri joomla da yada wordpresste pageear görmüşsünüzdür.Ben bloggerda nasıl durur niye merak etdim ve denedim.Şimdi nasıl yapıldığını anlatıyorum... /DEMO/
samall.png Bu pageear açılmadan önceki küçük resim {İndir!}
large.png Bu Pageear açıldıkdan sonra gözüken resim yani reklam {indir!}
reklam.js Bu ise javascript dosyamız {indir!}
Şimdi reklam.js dosyasını değiştireceğiz.İndirdiğimiz dosyayı wordpad de açıyoruz. Değiştirmeniz gereken linkleri kırmızıya işaretledim.
1-Pageeara tıklandıgı zaman yönlendiricek olan adres.
2-samall.png Bu pageear açılmadan önceki küçük resim buraya kendi resminizin linkini koyabilirsiniz
3-large.png Bu Pageear açıldıkdan sonra gözüken resim buraya reklamınızı koyulacak.
değiştirmeler bitdikden sonra dosyayı kaydediyoruz ve upload ediyoruz.
Sonra kodumzudaki linki upload ettiğimiz reklam.js dosyası ile değitiriyoruz.
Kodumuz:
ctrl+f tuşlarına basarak -bu- kodunu arıyoruz ve önüne yukarıdaki kodu yapıştırıyoruz.Eğer pageearın sadece anasayfada çıkmasını istiyorsanız -bu- koddan sonra yapıştırın.
Pageaer Yapmak ffb.ceoxi.com

Share this post!

Bookmark and Share

1 yorum:

Harun Güven dedi ki...

kaynak gösterseymişsinz daha bi iyi olurmus sanki!

Yorum Gönder

Yorum Yazarken Türkçemizi Doğru Kullanalım!