Wö First - XHTML - CSS Tema

Wö First - XHTML - CSS Tema

Wö First Tema Görüntüsü

Wö First temasını test etmek için buraya..

Wö First temasını indirmek için buraya..

Birkaç şey:

  • Temanın ismini ingilizce koydum. Çünkü ne yazik ki Türkçe bir isim bulamadım.. :(
  • Tema çok sade ve gözünüze kötü gelebilir. Unutmayın ki bu benim ilk temam.

Not: En yakın sürede yani büyük ihtimal yarın veya sonraki gün bu temayı wordpress bloglarınızda kullanılabilir hale getirip yayınlayacağım. ffb.ceoxi.com:)

Yazmayı unutmuşum Bu yazı http://www.webogrencisi.com dan alıntıdır

Share this post!

Bookmark and Share

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Teşekkürler. Yazıyada eklerseniz sevinirim. Utanc Duvarındaki yazıyı kaldırıyorum.

ceoxi dedi ki...

Teşekkürler Yazıyada ekliyorum

Yorum Gönder

Yorum Yazarken Türkçemizi Doğru Kullanalım!